preskoči na sadržaj

Osnovna škola Kustošija

Login
Virtualna izložba

Projekti

Tražilica
RASPORED ZVONA

Nastava ujutro

1. sat: 08:00 - 08:40
2. sat: 08:45 - 09:25
3. sat: 09:35 - 10:15
4. sat: 10:25 - 11:05
5. sat: 11:10 - 11:50
6. sat: 11:55 - 12:35
7. sat: 12:40 - 13:20

 

Nastava poslijepodne

0. sat: 13:20 - 13:55
1. sat: 14:00 - 14:40
2. sat: 14:45 - 15:25
3. sat: 15:35 - 16:15
4. sat: 16:25 - 17:05
5. sat: 17:10 - 17:50
6. sat: 17:55 - 18:35

JELOVNIK

Priloženi dokumenti:
JELOVNIK 22.11.-26.11. 2021..docx

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 12. 2009.

Ukupno: 244610
Ovaj mjesec: 3078
Ovaj tjedan: 202
Danas: 202
Promet oko škole

Office 365

Učitelji i učenici imaju pravo na besplatni Office365 paket. Klikom na fotografiju pogledajte upute za preuzimanje.

 

E-dnevnik

Kurikul

Sastavnice Kurikula


Školski kurikulum sadrži sve sadržaje, procese i aktivnosti koji imaju za cilj ostvarivanje ciljeva i zadataka obrazovanja na način da se promoviraju intelektualni, osobni, društveni i fizički razvoj djece/učenika. Uz službeni program, kurikul sadrži i one aktivnosti i sadržaje koje možemo smatrati neformalnim, a predstavljaju svojevrsnu specifičnost škole.


Školskim kurikulom utvrđen je plan i program rada škole kroz izbornu nastavu, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, te druge odgojno obrazovne programe i projekte. Kurikul podrazumijeva i uključuje opsežno planiranje, ustrojstvo i provjeravanje procesa rada i djelovanja s obzirom na odgovarajuće detaljne ciljeve, sadržajne elemente, ustrojstvo i kontrolu postignuća prema globalno postavljenim ciljevima i prema pretpostavkama za odvijanje procesa. Pri izradi školskog kurikula stavljen je naglasak na specifičnosti škole i sredine u kojoj škola djeluje. Središte i polazište rada na sadržajima školskog kurikula jesu potrebe i interesi naših učenika, roditelja i lokalne zajednice. Bitne pretpostavke ostvarivanju ciljeva postavljenih u kurikulu su: postojanje stručne kompetencije učitelja, kvalitetna suradnja na relaciji roditelji – škola, podrška i pomoć lokalne zajednice.


Pored potreba i interesa naših učenika, roditelja i lokalne zajednice povećan je interes za etičku i moralnu perspektivu odgoja i obrazovanja. Nedostatak jasnih vrijednosti i /ili slabljenje vrijednosti u društvu odražava se krizom vrijednosti ili krizom morala. Zato školski kurikul pretpostavlja ostvarenje moralnih vrijednosti. Naše vrijednosne težnje u odgoju i obrazovanju dugoročne naravi su: znanje, demokratske vrijednosti, ljudsko dostojanstvo, pravednost, kulturni i nacionalni duh i domoljublje. Dominantnim postaje odgoj, a naglasak se stavlja na pravednost, poštovanje drugih ljudi, svijest o drugima, samosvijest, odgovornost, odanost, privrženost, briga o drugome, povjerenje i dr.


Obrazovni cilj će se artikulirati na način da učenike treba poučiti o prirodi, društvu, svijetu, drugima i sebi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




preskoči na navigaciju